Friday, February 15, 2013

Justice

Sampai lah ke tahun ni, aku diduga dengan mulut mulut yang cuba binasakan aku. Yang tak habis habis menjaja cerita pasal aku walaupun cerita-cerita yang mereka sendiri tak pasti akan kebenarannya.

Aku percaya Allah hantar mereka mereka ni hanya sekadar untuk menduga aku.
Aku tak pernah nak doakan keburukan pada mereka. Sebab walau sejahat mana pun aku, aku tetap percayakan kuasa Allah.

Untuk anda anda yang tak habis habis membuli aku, terima kasih.
Memang korang beruntung sebab aku ni jenis pendam dan sabar je walau apa pun yang korang buat kat aku.
Aku memang dah lama praktikkan satu prinsip ni dalam kehidupan aku "biar orang buat kita, jangan kita buat orang."

Tuhan maha adil.

Untuk segala fitnah fitnah yang korang dah tabur kat aku, aku cuma mampu balas dengan Alhamdulillah.. dan Terima Kasih

No comments: