Monday, February 7, 2011

pfft you

= Waiting for you is like waiting for rain in this drought.. Useless and disappointing. =

translation pls?

nak tunggu kau, nak harapkan kau berubah, ibarat menunggu hari hujan dalam kemarau!
tak guna dan mengecewakan.



bodoh!

Saturday, February 5, 2011

Gila gila gila

Do you know what hurts me the most?
Apaaaa yang palinggg buat aku sakit sekarang??

Aku dah habis baik.






Aku sayang kau lah bodoh!








Tapi kau gila.





Aku nak buat apa kan

Friday, February 4, 2011

Kenapa kau gila?

Kalau kau tak gila, mungkin tahun depan kita dah boleh kahwin kan?
Kalau kau tak gila, mungkin aku sekarang tengah happy dengan kau lagi kan?
Kalau kau tak gila, mungkin aku pun tak gila macam ni.


ahhh bodoh lah kau

_-_

I can love, but I can never be with him.
I don't even want to.
Not anymore.

Wednesday, February 2, 2011

m

i miss you.