Saturday, August 22, 2009

Woot woot. puasa!!

It's 2.28 am, the first day of puasa is finally here.

I got to feed myself my fav sotong kangkung at uptown tadi.
Rasanya bulan ni aje hampir every night muka kami di sana.
Sotong kangkung and mata kucing punya pasal.
So terjadi la suatu malam sebelum berpuasa di mana saya, mr E, Ejan, Lisz dan Sarah menghabis kan masa di Uptown sekembalinya dari kerja dan ada di antaranya yang datang dari rumah, dan dijemput dari rumah. Hee ok tak faham.

By the wayyyy, my notebook is finally healthy again!!
Thank you Mr E, you're far too kind, you are phua chu kang.
Hahaha..
And I love y.o.u~~
Yeay lepas ni dah tak perlu memborrow2 notebook Lisz lagi.
Hee.

Dengan ini, saya berjanji untuk bersara dari bidang meminta simpati dari sesiapa sekalipun, berkaitan hal apa sekalipun.
Saya akan mencuba sedaya upaya saya untuk tidak menyusahkan sesiapa lagi walau dalam keadaan sedar mahupun tidak sedar.

:)

*tryin'*

God is great. He must have been planning on something good for me. Something better is ahead of me. I have to go thru all the obstacles to get the taste of that good thing.
I know I know..


Have faith.

Goodnight people.
Happy Fasting...
I miss you, Papa.
I miss you, Mama. =(

Kena wake up at 8am, the latest!!!!!
Kerja kerja kerja!!
Shopping shopping shopping!!
( hehe kidding la. Papa kalau baca ni mampus aku kena siku. Banyak lagi tanggungan nak kena fikir. sheesh.)

Oh btw.
I'm not a shoppaholic.
Never was pun.

:D Percaya lah.

I'm reminding myself ni.

Haha gnite.

Salam Puasa.

1 comment: