Wednesday, March 11, 2009

Inalillahuwa'ina'illahiraaji'un

Tak faham tak faham tak faham
Apa lah binatang sangat dok pergi serang orang kat Sri Lanka yang tengah menyambut Maulidur Rasul.
Binatang mana yang betul besar sial tu.
Nak serang 6 menteri tu, ko main redah aje.
Yang 14 org tu paling menteri plak kan?
Apa je dosa 14 arwah tu kat kau bodoh?!
BODOH NAK MAMPUS

2 comments:

azwin khairuddin said...

setuju! kurang ajar betul. laknat la mereka yang menindas islam.

Sabrina Vee Zalani said...

memang besar laknat!!! ish tengok pun sumpah rasa sakit kat hati ni