Sunday, February 8, 2009

Proposed. :)

Most girls dream of being proposed in a right manner kan?
I was talking to Shark and then got reminded of some pasts..
Talking about proposals, I've been proposed with the sweetest way from a boy, once.
Maybe 5 years back.

It was during a Hari Raya open house at one my bestfriend's house.
And there were the boys, and we girls.
There was this one time, when I could feel like all my friends were keeping something from me.
Until, a couple of my girls took my hands and pulled me out of the house, and said there's something that they wanted to tell me.
Masa kat luar, that 'boy' took my arms and said, "Vee, ikut aku kejap.."
And I was like, "Ha?? Apa aku buat?? Aku tak buat apa2.." Like I thought I did something wrong and mamat tu nak blasah aku ke apa.
Hahaha..
He giggled, and dia ckp, "Ikut aje.."
So we walked together sampai selang 3 rumah camtuh..
Sampai je depan rumah tu, dengan selamba dia tanya aku,
"vee, kau suka aku kan??"
Dalam hati, sumpah rasa nak lempang dia laju laju. Hahahah..
Tak la, apa selamba sangat tanya camtuh kan.
And I shouted, I got crazy with him asking me that kinda question..
But he insisted me to answer.
So I was like, "haaa ye, ye..."
And if I'm not mistaken, he said something like, "aku pun suka kau.."
And then I smiled and he said, "Haaa.. kan cantik tu.. Aku suka tengok kau senyum.."
Then................
"vee... ~would u be my girlfriend...~"
He sang that N`SYNC song! He sang to ME!
Comel la kan.
I just answered him, "Ye lah! Ye lah!" - malu kunon.
He was like, "Betul???"
I said, "Ye........"
And he shouted, YESS!

As we walked back to the others, muka sorg2 gila annoying menganjing.
Hahahhaha.
Our friends were so excited waiting for my answer.
And that boy said to his friends, "korang korang, lepas ni Vee korang tak boleh kacau. Sebab Vee, aku yang punya!"
And yes, I won't ever forget that.
Walaupun org kata apa, cinta monyet? Puppy love?

Lol.
But if a sweet puppy love, siapa nak lupakan, kan??
:)

Okay, so that was the sweeeetest way someone ever proposed to me.
Haha.
Nite!

5 comments:

syaf rumaizie said...

lg wat aku rendu kt zaman tuh..
mesti besh gle kan...

syaf rumaizie said...

cte ni cm aku pna dga ptg td...
kt dataran..heheh:)
bestkan dulu2(wlupon aku xigt;p)
i hope our friendhip
will last 4ever;)!
ble lar agaknye KTE smue jd cm dulu lek kan...

Sabrina Vee Zalani said...

alalalahhh...
tadi pun da ok kan.
cuma x cukup korum aje.
kalau tau ayman x blk college lg, boleh ajak yg lain. tp tu la kip keje, ady pun ada class.. insyaallah ada lain masa tuh.. relax le.. :)

faiz said...

haha..
asal ak xde lg?
xjemput ak kt s.alam..

Sabrina Vee Zalani said...

choyyyyy!! cik kemain jauhhh lagi nak main jemput2! haha