Monday, February 9, 2009

Mimpi BEST.

Not mine though.
My sis.
Kakak saya cakap, malam tadi dia mimpi saya bawak dia naik motor..
Pastu tengah la jalan jalan naik motor tu, tiba tiba ada anjing hitam kejar.
Sampai la kitorang jatuh dari motor.
Pastu kan, kakak saya cakap, anjing hitam tu gigit telinga saya!


Saya macam,.. WHAT THE FISHHHHHHHHH?!!!!!


Hahahhaha.
Kakak aku ni macam takde benda lain dia nak mimpi.
Mimpi la anjing tu gigit dia ke, asal aku plak!
Hahahahhahaahha..

7 comments:

Ola said...

tp yg aku confius ni skrg,
adakah itu mimpi yg BEST??
hmmm...

Sabrina Vee Zalani said...

tak la..hahahah.. sbb tu i besarkan BEST tu. mksudnya TAK best. hah

Ola said...

oOo..
ya ka pla..
hoho..sory,c Ola mci mamai2 sket..
dia ada blur ckit hri ni..
^0^
hohoho

Kuaizah Adenan said...

haha..mimpi yg klakar lah..
u kn gigit dgn anjing, i plak pernah mimpi kn gigit buaye..
lagi dasyat taw!!haha..;)

Sabrina Vee Zalani said...

halah kenapa buaya! kalau ular maksudnya nak kawin kan kan.. hahaha

FARIE said...

angker mimpi anda itu.. huhu.. (:

Sabrina Vee Zalani said...

Farie: Boleh tahan laa.. btw bukan mimpi saya. kakak saya punya mimpi. hehe